wenhua

Cultura di Cumpagnia

Zhejiang Jingjing New Material Technology Co., Ltd. hè una cumpagnia orientata à a tecnulugia, sviluppa u mercatu, attente à l'innuvazione è a creazione, cuntinueghja à migliurà, furnisce i migliori prudutti di qualità à i nostri clienti, è crea u nostru valore cù idee prufessiunali.

Innovazione: A tecnulugia di pruduzzione hè a prima forza produttiva, u curagiu à l'innuvazione tecnologica, osare à pensà è fà.

intraprendente: L'ambizione ùn cerca micca faciule. E cose ùn si rifuggianu micca in fronte di difficultà è ùn si scurdanu di l'intenzione originale.

Integrità: Mantene a vostra prumessa è mantene a vostra parolla.

Win-win: Consegna à i clienti prudutti d'alta qualità costu-efficace, benefiziu mutuale è sviluppu cumunu

Zhejiang jingjing novu materiale tecnulugia CO., Ltd. hè un prufessiunali impegnati in nano-cristalli Ricerca è sviluppu, pruction è vendita di metalli magnetici morbidi (amorfu-basatu, nanocristallini di ferru, nanocristallini di ferru, lega di ferro-nichel, altre lega magnetica dolce) ricerca è sviluppu, fabricazione , vendite cum'è una di l'imprese. I prudutti sò principarmenti usati in trasformatori d'alta frequenza per l'equipaggiu medicale, inverter per a nova energia, alimentazione di transitu ferroviariu, pila di carica, veiculu elettricu puru, altru trasformatore di putenza à alta frequenza, trasformatore di misurazione di precisione di strumenti, sensore di hall, induttanza intelligente di filtru di metru remoto. per l'interferenza anti-elettromagnetica, etc. Cù un gruppu di ingegneri prufessiunali è una forte capacità di fabricazione cù una ricca sperienza di sviluppu di l'applicazioni, pudemu furnisce i clienti cun supportu tecnicu prufessiunale è serviziu.

cscscs
team

A nostra squadra

Zhejiang cristal puri novu materiale tecnulugia co., LTD. Hè una pruduzzione, ricerca è sviluppu di striscia nanocristallina è vari tipi di pruduttori di trasformatori, a cumpagnia per fà un rendimentu eccellente di u produttu, in a feroce cumpetizione di u mercatu è mantene u vantaghju, furmendu a so propria squadra tecnica, a squadra di l'università di Hangzhou di scienza elettronica è tecnulugia, guidatu da Dr Chen Huipeng core ticnoluggìa dâ squatra membri Shao Huifeng, wen-xin li sò Dr, prufissore, Focus nantu à a ricerca è sviluppu di striscia nanocrystalline è i so prudutti affiliati.